середа, 14 липня 2021 р.

Подорож стежинками здоров'я

З давніх - давен найціннішим скарбом людини вважалося здоров'я. Як не прикро, природа дарує здоров'я за таких умов: його треба підтримувати, зміцнювати та берегти. Саме про це сьогодні йшла мова в Охтирській публічній бібліотеці з вихованцями групи "Маки" табору "Віночок" від ОМЦПО-МАН. Після повторення правил безпечного поводження в різних місцях, діти здійснили мандрівку в країну Здоров'я: пограли в квест "Подорож стежинками здоров'я". Для успішного руху вперед і подолання перешкод на окремих станціях, дітлахи поділилися на дві команди, обрали капітанів та отримали маршрутні листи. На кожній станції за правильно виконані завдання команди отримували жетони у вигляді веселих пігулок, які потім обміняли на солодощі. Діти цікаво, емоційно та змістовно провели час в нашій біліотеці.





















Немає коментарів:

Дописати коментар