четвер, 12 травня 2016 р.

Тато, мама і я - дружна сім'я
    Родина, сім'я - це найдорожче для кожної людини. "З родини йде життя людини" - говорить народна мудрість. Тут людина робить свої найперші кроки, звідси вона виходить у широкий світ. 
   15 травня в Україні відзначають День сім'ї. Саме цьому дню було присвячене свято "Тато, мама і я - дружна сім'я", що відбулося 11 травня в Центральній дитячій бібліотеці. В розважальній програмі брали участь учні 1-А та 1-Б класів ЗОШ№3. Дівчата із захопленням виконували ролі майбутніх господинь, юних помічниць своїх мам. Діти брали участь у веселих конкурсах та іграх. 
   Ведуча свята, бібліотекар Шепеля Л.І., розповіла дітям про те, що сім'я - це наша опора, це той причал, до якого пристаємо, ховаючись від негод, де знаходимо спокій та затишок. У сім'ї дитина навчається любові і добра, тут вона вчиться шанувати свій рід, свою землю, берегти пам'ять свого роду. 















Немає коментарів:

Дописати коментар